UPORZĄDKUJ ZADANIA W FIRMIE, ABY USPRAWNIĆ PRACĘ I OBNIŻYĆ KOSZTY
– praktyczne szkolenie dla właścicieli firm, kadry zarządzającej i pracowników odpowiedzialnych za układanie procesów w firmie
Poznaj narzędzia, które porządkują zadania pracowników oraz naucz się je tworzyć i optymalizować, korzystając ze standardów Agile
TERMIN: 13-14.07. 2023
KOSZT: 4499 zł netto (w tym 1 godz. konsultacji on-line po szkoleniu)
1+1 = na 1 bilet mogą wejść 2 osoby z firmy (np. właściciel+pracownik/współwłaściciel)
MIEJSCE: Warszawa (adres zostanie przesłany uczestnikom szkolenia)
sala otwarta od 9:00
10:00 – 13:00 warsztaty
13:00 – 14:30 przerwa obiadowa
14:30 – 18:00 warsztaty
Po wielu szkoleniach pełnych ogólników, które w sumie można znaleźć w książkach na dany temat, dobrze jest wyjść ze szkolenia z czymś konkretnym.
Już podczas warsztatów u Gosi stworzyłem pierwsze procedury, a teraz pracujemy nad kolejnymi.
Polecam serdecznie wszystkim przedsiębiorcom, chcącym rozwijać swoje biznesy.
Paweł - salon kosmetyczny
Szkolenie firmy Saule Consulting polecam każdej firmie, która chce się rozwijać, pracować nad automatyzacją, jakością i wydajnością.
Dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu już wiem, jak poprawić procesy obsługi klienta i zyskać 30% czasu by móc efektywniej pracować NAD firmą.
Jakub The First
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
– jasno wyjaśnione zasady tworzenia map i procedur
– możliwość konsultacji z przedsiębiorcami z innych branży
– pomoc innych przedsiębiorców
– przekazanie konkretnych narzędzi
– możliwość indywidualnych konsultacji
– praktyczne i zwięzłe w formie materiały otrzymane na szkoleniu
– dużo ćwiczeń praktycznych
– ogromne doświadczenie prowadzącej szkolenie
Asia i Patrycja – Opolskie Stowarzyszenie Rehabilitacji
Małgorzata Maria Wierzbicka
Specjalizuję się w porządkowaniu i optymalizacji pracy w mikro, małych i średnich firmach. Tworzę narzędzia, które ograniczają do minimum czas wdrażania nowego pracownika, porządkują i usprawniają pracę w zespołach, podpowiadają, co zrobić w sytuacjach kryzysowych.
Tworzeniem procedur zajmuję się od 14 lat. Praca w międzynarodowej firmie wymagała ode mnie sporządzania dokumentacji w formie procedur, dzięki którym zadania wykonywane dotychczas przez klientów z zagranicy mogły być realizowane przez pracowników w polskich lub indyjskich oddziałach naszej firmy.
Od 5 lat działam głównie z mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku polskim. Wykorzystując wiedzę i międzynarodowe doświadczenie stworzyłam system, który pozwolił mi uporządkować pracę w firmach z ponad 40 różnych branży. Tworzę mapy procesowe, procedury, zakresy obowiązków lecz również usprawniam komunikację w firmie i edukuję. Prowadzę szkolenia otwarte, warsztaty wewnątrz firm oraz współpracuję z Uczelnią ASBIRO prowadząc zajęcia ze studentami studiów MBA.
Mówi się, że „ciężko zobaczyć perspektywę wiadra siedząc w wiadrze” dlatego z przyjemnością spotykam się z moimi klientami i z perspektywy osoby „z zewnątrz” pomagam dostrzec to, co na co dzień w firmie jest niezauważone.
Małgorzata Maria Wierzbicka
Dagmara Ptasińska
Od 14 lat jest związana z obszarem zarządzania kapitałem ludzkim i rozwoju pracowników w międzynarodowych organizacjach. Realizowała międzynarodowe projekty w zakresie transformacji kulturowych oraz technologicznych (digitalizacja procesów hr, tworzenie SSC, outsourcing kompetencji). Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zmianą z wykorzystaniem zwinnego podejścia w pracy – jako Product Owner wprowadziła kulturę agile dla ponad 5000 organizacji, obecnie tworzy działania związane z Agile Mindset dla branży FMCG.
Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR, w 2019 zdobyła certyfikat Agile HR Certified Practitioner i Scrum Fundations oraz ukończyła kilkanaście kursów z zakresu rozwoju zwinnej kultury pracy m.in na Dale Carnegy. Certyfikowany mentor i coach, który zaangażowany jest w różne programy rozwojowe i prowadzi sesje indywidualne z klientami. Facilitator spotkań budujących doświadczenia kandydatów i pracowników przy zastosowaniu design thinking. Pasjonatka mangement 3.0 i komunikacji opartej o model NVC.
Ukończyła studia na kierunku psychologia społeczna na Uniwersytecie SWPS oraz The Art & Science of Coaching we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Mentoring Biznesowy na IBD Business School, Porozumienie bez Przemocy wg. Marshalla Rosenberga na Collegium Civitas. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w branżach TelCo/IT/NT oraz w obszarach Finance&Banking na rynku polskim i zagranicznym.
Dagmara Ptasińska